Veel gestelde vragen Kofferbakmatwebwinkel.nl


Graag beantwoorden wij u al uw vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem contact met ons op via info@bila-shop.nl of +31 (0) 36 8801 339.

Producten (pasvorm, montage en kwaliteit)

Betalen en bestellen

Bezorging

Retourneren

Staat uw vraag hier niet bij? Neem gerust contact met ons op via info@bila-shop.nl of +31 (0) 36 8801 339

Productinformatie
Welke auto heb ik?
Omdat de matten op maat gemaakt zijn, is het nodig een aantal details over de auto te weten. Allereerst is het merk en model van de auto belangrijk. Daarnaast dient u aan te geven wat het bouwjaar en type auto is, zoals bijvoorbeeld hatchback, sedan of stationwagen.

Voorbeeld
Volkswagen: merk
Passat: model
B8: serie van fabrikant, maar is niet noodzakelijk te weten
Sedan 4drs: type  
12.2014-: Start productie. Staat er geen einddatum? Dan is het nog een lopend model.

Hoe weet ik zeker dat de mat geschikt is voor mijn auto?
Al onze producten zijn op maat gemaakt voor elke auto. De pasvorm is dus conform de kofferbak van de auto.

Voor mijn type auto zijn meerdere kofferbakmatten beschikbaar. Welke moet ik kiezen?
Soms zijn voor voertuigen meerdere kofferbakmatten mogelijk. Bijvoorbeeld matten waarbij de bank naar beneden of rechtop staat en soms heeft de kofferbak een dubbele bodem en is voor beide bodems een mat beschikbaar. Het is ook mogelijk dat u een extra optie heeft in de kofferbak, zoals een audiosysteem, navigatie of reservewiel. Heeft u hier vragen over? Neem contact met ons op.

Hoe plaats ik de matten?
De matten zijn van flexibel en sterk rubber gemaakt. Ze worden opgerold geleverd. U kunt de mat eenvoudig uitrollen en plaatsen in de kofferbak. Wilt u de mat schoonmaken of opbergen? Rol de mat eenvoudig weer op, totdat u deze weer wilt gebruiken.

Zijn de matten antislip?
Ja, door de matten zijn met een antislip coating afgewerkt. Spullen verschuiven dus niet bij normaal rijgedrag. Door de perfecte pasvorm blijven ook de kofferbakmatten goed op hun plek.

Hoeveel vloermatten worden geleverd?
Alle vloermatten worden per set geleverd en dus 4 stuks tenzij anders vermeld. De kofferbakmat is apart te bestellen.

Welke garantie zit er op de producten?
Op onze producten zit 2 jaar garantie op het materiaal.

Betalen en bestellen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt bij ons betalen met iDeal, Paypal, Mistercash/Bancontact, creditcard of bankoverschrijving. Bij onze showroom kunt u ook betalen op het moment dat u de bestelling komt afhalen.

Tijdens mijn betaling krijg ik de foutmelding dat de betaling via iDeal of PayPal niet geslaagd is, heb ik nu wel of niet een bestelling geplaatst en betaald?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar wij kunnen dan achterhalen voor u of uw bestelling geplaatst is en wat de status van de betaling is. Graag ontvangen wij ook een beschrijving en/of afbeelding van de foutmelding om dat probleem in de toekomst te kunnen verhelpen.

Ik heb een nieuwe order aangemaakt, omdat de oude mislukt is. Gaat dit goed?
Ja, dit gaat goed. Heeft u niet betaald? Dan wordt de order niet in behandeling genomen.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te leveren op een ander adres?
Ja dit is mogelijk. Dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces. Vink aan ‘ik wens een afwijkend afleveradres op te geven’ en vul het afleveradres in.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wanneer u uw bestelling wilt wijzigingen of annuleren raden wij u aan contact op te nemen met ons door een mail te sturen naar info@bila-shop.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Door contact op te nemen met ons door een mail te sturen naar info@bila-shop.nl.

Hoe kan ik de bestelling afhalen?
U kunt uw bestelling altijd afhalen bij onze showroom in Almere. De levering in onze showroom duurt ca. 10 werkdagen. Wij willen dan ook vragen een afspraak met ons in te plannen, zodat we zeker weten dat u product op voorraad is.

Kan ik de showroom bezoeken?
Ja, dit kan. U kunt de showroom bezoeken om samples te bekijken of om uw bestelling af te halen. Neem altijd even contact met ons op om te zorgen dat alle spullen voor u klaarliggen. Wist u dat we naast automatten nog veel meer producten in ons assortimenten hebben voor de auto.

Bezorging
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
De meest verkochte artikelen hebben wij op voorraad. Hiervan ziet u in dat geval een voorraadstatus. Al onze producten zijn maatwerk dus in verschillende gevallen dienen deze eerst op maat te worden geproduceerd. Als u de bestelling heeft geplaatst, wordt de eerstvolgende werkdag uw order in behandeling genomen en de bestelling doorgegeven aan de fabriek. Zodra de producten gereed zijn worden deze naar u verzonden en binnen een dag geleverd. De levering is per artikel verschillend. Voor meer informatie kunt u hierover contact opnemen.

Hoe word ik op de hoogte gesteld van de levering?
Heeft u besteld? Dan krijgt u een bevestiging hiervan. Zodra de producten gereed zijn, krijgt u een bericht van de levering. U ontvangt dan een Track and Trace code en de bestelling wordt meestal de volgende dag geleverd.

Kan ik bepalen op welke dag de bestelling geleverd wordt?
Ja, dit kan. Houd rekening met ca. 7-15 werkdagen levertijd (indien niet voorradig). Geef aan op welke dag u na deze termijn de bestelling wilt ontvangen en dan regelen wij voor u de rest.

Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Bestellingen kunnen binnen veertien (14) dagen geretourneerd worden, mits zij onbeschadigd, ongebruikt en de originele staat zijn. Maatwerk automatten kunnen alleen in overleg retour gestuurd worden.

Betaal ik de retourkosten?
De retourkosten zijn voor eigen rekening.

De artikelen zijn uitgepakt, maar deze passen niet. Kunnen de artikelen alsnog worden geretourneerd?
Heeft u de producten al geplaatst en gebruikt, maar bent u toch niet tevreden? Als blijkt dat wij u verkeerd geadviseerd hebben of de producten niet voldoen aan de te verwachten kwaliteit, kunnen deze geretourneerd worden, LET OP het artikel dient onbeschadigd retour te komen. Wij storten het aankoopbedrag na ontvangst, binnen 14 dagen, terug op uw rekening.

LET OP, bij het retour sturen van bumperbeschermers. Deze zijn kwetsbaar voor beschadigingen, daarom is ons advies deze in dezelfde verpakkingen (2 dozen) retour te sturen als dat deze bij u is aangekomen. 

 

 

 

U krijgt van ons!

  • Retourneren binnen 14 dagen
  • Advies in showroom op afspraak
    • ma t/m do 
    • 10:00-17:00
  • Ophalen in Almere

In week 19 (6 mei t/m 10 mei) is onze showroom de gehele week gesloten voor advies of afhalen. Het versturen van de orders zal wel doorgaan.

Bila Kofferbakmatwebwinkel

Advies nodig?

  • ideal
  • GLS
  • bc
  • pp
© 2015 - 2024 KofferbakmatWebwinkel | sitemap | rss